اختتامیه رقابت‌های ورزشی فرهنگیان شهر تهران با عنوان «یادواره شهید ابراهیم هادی»

تهران (پانا) - رقابت‌های ورزشی فرهنگیان شهر تهران با عنوان «یادواره شهید ابراهیم هادی»، با برتری منطقه ۱۵ در رشته فوتسال به ایستگاه پایانی رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه رقابت‌های ورزشی فرهنگیان شهر تهران با عنوان «یادواره شهید ابراهیم هادی»

مسابقات فوتسال فرهنگیان شهر تهران در راستای ایجاد انگیزه، شادی و نشاط بین همکاران و توانمندسازی منابع انسانی، با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا گیلانی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران مناطق ۹، ۱۵ و ۱۷ در محل مجموعه ورزشی معلم منطقه ۱۷ برگزار شد.

در این مسابقات که پس از ۴۴ بازی و با حضور بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار از مناطق ۱۹ گانه تهران‌ برگزار شد، تیم منطقه ۵ در ضربات پنالتی مغلوب منطقه ۱۷ شد و در فینال تیم منطقه ۱۵ با نتیجه ۲ بر ۱ بر تیم منطقه ۹ غلبه و عنوان نخست را کسب کرد.

این دوره از رقابت ها در ۵ رشته ورزشی؛ فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون در دو بخش خواهران و برادران، با حضور بیش از ۱۱۰۰ نفر از همکاران فرهنگی همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم با میزبانی مناطق؛ ۱۸-۱۷-۱۶-۱۰ برگزار شد که در پایان این رقابت ها، تیم فوتسال فرهنگیان منطقه ۱۵ با برتری ۲ بر ۱ مقابل تیم فرهنگیان منطقه ۹، حائز مقام نخست شد و تیم های فرهنگیان مناطق ۹ و ۱۷ به ترتیب، مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این مسابقات، از معلم پیشکسوت و بازنشسته منطقه ۱۷ (محمد باقر بهرامی) «میزبان مسابقات فوتسال» معلم دوران نوجوانی مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش آموز؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار