معاون سوادآموزی البرز:

نفرات برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی یادواره شهید عباسعلی البرزی اعلام شد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد نفرات برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شده بود، مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی یادواره شهید عباسعلی البرزی اعلام شد

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اعلام این خبر گفت: فاطمه شوقی کردلر از ناحیه 3 کرج فاطمه هادیان از شهرستان ساوجبلاغ و کمال الدین شهراسبی از شهرستان نظرآباد به عنوان برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید عباسعلی انتخاب شدند.

وی ضمن قدردانی از تمامی فرهنگیان، آموزش دهندگان و سوادآموزانی که با ارسال خاطرات خود منجر به اشتراک گذاری تجربیات شدند، افزود: خاطرات دریافت شده نشان دهنده تلاش و امید به آینده در سوادآموزان و آموزش دهندگانی بود که با گذر از سختی ها و مشکلات به موفقیت رسیده اند.

عسگرپور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: برخی از خاطرات دریافتی که حس غرور و خودباوری این افراد را نشان می دهند در قالب کتابچه ای چاپ و منتشر خواهند شد.

وی یادآوری کرد: مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بین مخاطبان برگزار شد که پس از دریافت آثار و داوری، نفرات برگزیده مشخص و معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار