شبکه سی‌ان‌ان:

گفت‌وگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده است

تهران (پانا) - شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد: به نظر می‌رسد گفت وگوی دو روزه در دوحه بین انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده است

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی ان ان آمریکا نوشت: به نظر می رسد حرکت رو به جلو برای احیای مذاکرات پیرامون برنامه هسته ای رو به رشد ایران، ایجاد شده است.

این شبکه تلویزیونی آمریکا به نقل از یک منبع دیپلماتیک که نام آن را فاش نکرده است، نوشت: گفتگوهای ایران و اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه بر روی نکات کلیدی از جمله سطوح غنی سازی هسته ای و همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی متمرکز بود.

سی ان ان به نقل از این منبع افزود: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

این منبع ادامه داد: ایرانی‌ها با اروپایی‌ها و به صورت غیرمستقیم با آمریکایی‌ها گفت‌وگو کرده‌اند. این مذاکرات با حمایت قطری‌ها منجر به تحولات مثبت در بسیاری از مسائل مربوط به دو طرف شده و در ارتباط با برجام و مساله زندانیان حرکت رو به جلو ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار