دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد:

فعالیت۱۳ کتابخانه برای کودکان و نوجوانان در کشور

تبریز (پانا) - دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی ازفعالیت ۱۳ کتابخانه با عنوان هدهد سفید در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت۱۳  کتابخانه برای کودکان و نوجوانان در کشور

مهدی رمضانی در مراسم اختتامیه دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید اظهار کرد: توجه به مسئله کودک یکی از بحث های اساسی است که خوشحالیم آنچه به عنوان جهت گیری فعالیت های ما در نهاد مدنظر گرفته شده، منطبق بر خواسته رهبری معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه موضوع کودک و نوجوان با یک راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها پیگیری می شود، گفت: در این راستا چهار برنامه راهبردی تحت عنوان هدهد سفید در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به کتاب هدهد سفید و همچنین جایزه کتاب هدهد سفید اشاره داشت که داوران آن خود اعضای کتابخانه ها هستند‌.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی همچنین از اجرای برنامه تلویزیونی هدهد سفید خبر داد و گفت: جشنواره قصه گویی نیز از دیگر برنامه های این حوزه است.

رمضانی ادامه داد: ۱۳ کتابخانه در سراسر کشور مخصوص کودکان و نوجوان فعال بوده که عنوان کتابخانه های هدهد سفید به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: کتابداران ما همواره همراه بوده و فعالیت خوبی در حوزه کودک و نوجوان داشته اند که در جشنواره امسال نیز داوران تاکید داشتند که پیشرفت فعالیت کتابداران در این دوره بالا بوده است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: امیدواریم دهمین سفر دکتر اسماعیلی به آذربایجان شرقی، یک نقطه استمرار برای توسعه فعالیت های فرهنگی در استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار