دستورات وزیر رفاه برای تامین تجهیزات مرکز توانبخشی سالمندان در بروجن

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ورود به شهرستان بروجن از مرکز آموزشی توانبخشی سالمندان کانون جهاندیدگان(سرای مهر) بازدید کرد و در فرایند این بازدید دستورات لازم برای تامین اعتبار بهبود نیروی انسانی و تامین تجهیزات این مرکز را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دستورات وزیر رفاه برای تامین تجهیزات مرکز توانبخشی سالمندان در بروجن

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در جریان این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز توانبخشی به گفت‌وگوی صمیمانه با سالمندان، کارکنان و مددکاران این مجموعه پرداخت.

وزیر رفاه در بازدید از این مرکز دستورات لازم برای تأمین اعتبار برای بهبود نیروی انسانی، تأمین نیاز‌های مجموعه و تجهیزات مورد نیاز را صادر کرد.

مرکز آموزشی توانبخشی سالمندان کانون جهاندیدگان(سرای مهر) شهرستان بروجن با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در سه طبقه و به همت خیرین سازمان بهزیستی در ۱۳۹۶ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مرکز به ۱۸۴ نفر سالمند خدمات توانبخشی و آموزشی ارائه می‌شود و طرح توسعه ساختمان مرکز با هدف افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی به سالمندان شهرستان بروجن در حال احداث و تکمیل است.

مرتضوی، عصر چهار‌شنبه ۳۱ خردادماه با هدف نظارت میدانی بر واحدهای صنعتی و شرکت‌های تعاونی، دیدار با اقشار مردم و مسئولین، شرکت در همایش ملّی اقوام و حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با استقبال «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وارد شهرکرد شد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و مسئولین استانی، تجلیل از اصناف استان، بازدید از پروژه‌های ورزش کارگری از دیگر برنامه‌های وزیر کار در سفر سه‌روزه به چهارمحال و بختیاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار