مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

اردوگاه‌ها باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی برای دانش‌آموزان داشته باشند

اراک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد اردوگاه‌ها باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی مناسبی هنگام حضور دانش‌آموزان داشته باشند تا یک اردوی دانش‌آموزی به اهداف خود دست پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه‌ها باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی برای دانش‌آموزان داشته باشند

احمدرضا نوازنی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوگاه‌های استان مرکزی با اشاره به نقش و جایگاه اردو و اردوگاه در تربیت و پرورش دانش‌آموزان اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف والای تربیتی، به استفاده از فضاهای پرورشی، تربیتی و اثرگذار همانند اردوگاه‌ها نیاز داریم و به منظور جذب و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان جهت حرکت به سمت اهداف والای تربیتی باید از امکانات فضاهای پرورشی حداکثر استفاده را کرد.

وی افزود: در کنار مولدسازی، اردوگاه‌ها باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی مناسبی هنگام حضور دانش‌آموزان در اردوگاه‌ها داشته باشند تا یک اردوی دانش‌آموزی به اهداف خود دست پیدا کند.

سید مجتبی طباطبایی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز توضیحاتی در خصوص نقش و جایگاه اردو و اردوگاه در تربیت و پرورش دانش‌آموزان بیان کرد: نقش و جایگاه اردو و اردوگاه در تربیت و پرورش دانش‌آموزان مطابق با اهداف تربیتی سند تحول آموزش و پرورش بی‌بدیل است.

وی افزود: همواره یکی از دغدغه‌های ما ارتقای کمی‌وکیفی اردوگاه‌ها است و امیدواریم مولدسازی اردوگاه‌ها به‌طور کامل و به بهترین نحو انجام شود و ما به دنبال این هستیم شرایط را جهت فعالیت بیشتر اردوگاه‌های استان تسهیل کنیم.

در این جلسه همچنین سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و هماهنگی‌های لازم جهت استفاده بهینه از اردوگاه‌های استانی صورت پذیرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار