رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران:

آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های علمی، دینی در پرتو مسابقات قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران یکی از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت ذکر شده در ساحت تربیتی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش را، آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌ها و ارزش‌های دینی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های علمی، دینی در پرتو مسابقات قرآن، عترت و نماز

مهدی نعیمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان رشته های قرآن و عترت منطقه ۱۵ در گفت و گو با پانا مسابقات قرآن و عترت را تشویقی برای آشنایی دانش آموزان با ارزش علمی و دینی قلمداد کرد.

نعیمی اظهار کرد: یکی از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت ذکر شده در ساحت تربیتی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش آشنایی دانش آموزان عزیز با آموزه ها، تفکر، اعتقادات و ارزش های دینی است.

وی ادامه داد: قرآن، عترت و نماز اصل معنویت دین عزیز ماست و ما در راستای سند تحول باید این موضوعات را به دانش آموزان بشناسانیم و یکی از مهم‌ترین راه های انجام این کار برگزاری مسابقات قرآن و عترت در سطح کشور است.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: برگزاری مسابقه تشویق دانش آموزان به رقابت با یکدیگر است و این رقابت در میان دانش آموزان عزیز ایجاد شور و اشتیاق فراوان می کند که باعث می شود دانش آموزان در یک رقابت سالم قرآنی با انگیزه فراوان برای برگزیده شدن تلاش کنند.

وی سپس افزود: در مسابقات قرآن و عترت مهم‌ترین ایفای نقش توسط معاونین و دبیران پرورشی در مدارس صورت می گیرد، چرا که ارتباط مستقیم دانش آموزان با معاونین پرورشی است و تشویق و راهنمایی دانش آموزان برای شرکت در مسابقات بر عهده این عزیزان است.

نعیمی اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت در سه مرحله آموزشگاه منطقه و استان به پایان رسیده و در این سه مرحله شاهد اختتامیه مسابقات هستیم و به زودی در فصل تابستان به میزبانی استان خراسان رضوی و استان کرمانشاه مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار