قرارداد جواد نکونام با استقلال امضا شد

به هواداران قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم

تهران (پانا) - ‌قرارداد جواد نکونام به‌عنوان سرمربی تیم استقلال به صورت رسمی ‌امضا شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد جواد نکونام با استقلال امضا شد

جواد نکونام سرمربی فصل‌ آینده استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال با امضای قرارداد به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. جواد نکونام امروز و در ‌یک نشست خبری که با حضور حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و برخی از چهره‌های آبی‌پوشان تهرانی برگزار شد به صورت رسمی قرارداد خود را به امضا رساند.

‌نکونام ‌در این نشست‌ گفت: ممنون هواداران هستم و به آن‌ها قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم. باید از بزرگان استقلال و مخصوصا پرویز مظلومی اجازه بگیرم و باید از پدرم که من را استقلالی کرد و اینجا حضور دارد، تشکر کنم. امیدوارم با حضور هواداران بهترین عملکرد را داشته و قول می‌دهم در آخر فصل بتوانیم خوشحال باشیم.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال هم ‌در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هواداران احترام بگذاریم و مربی‌ای را که پسر استقلال است به تیم برگردانیم و به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود، تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس هم این‌طور بود! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: در این دو ماه مشکلات فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر ورزش که در روزهای آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز در خدمت آقای نکونام هستیم و می‌توانیم تیمی قوی تشکیل دهیم. قول داده بودم که من تیم را نبندم (بازیکن جذب نکند) و سرمربی این کار را بکند که چنین هم شد. از وزیر ورزش و سیستم‌های مسئول که با نگاه پدرانه شرایطی را فراهم کنند که پسر استقلال به استقلال برگردد، تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار