مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی:

فرایند تعلیم و تربیت اسلامی سیبل دشمنان است

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت معاندین و منافقین اسلام و انقلاب فرایند تعلیم و تربیت اسلامی را در جنگی ترکیبی نشانه گرفته‌اند و برای تعطیلی و مسخ هویتی این فرایند متحد شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سید علیرضا موسوی نژاد در جمع ائمه جمعه استان افزود: دشمنان به ویژه آمریکا از مقاومت ، ایستادگی و قدرت نمایی مردم ایران سخت عصبانی هستند.

وی ادامه داد: آنها برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هزینه های زیادی را متقبل می شوند و به منظور تعطیلی فرایند تعلیم و تربیت، دست به کارهای شنیعی مانند ایجاد اغتشاش با دروغ پراکنی میزنند.

موسوی نژاد با اشاره به فعالیت 451 روحانی در طرح امین گفت : در حال حاضر 53 روحانی رسمی و 98 سرباز وظیفه با آموزش و پرورش همکاری میکنند.

وی ادامه داد: مشارکت جدی روحانیت و همکاری بیش از پیش حوزه های علمیه در فرایند تعلیم و تربیت لازم است و نظام تعلیم و تربیت بر همکاری ، انسجام ،اتحاد و مشارکت همه ارکان استوار بوده است و لازمه تحقق آن تقویت پیوند سه رکن اساسی خانه ، مسجد و مدرسه است .

وی با بیان اینکه کرونا بهانه لازم برای مداخله در فرایند تعلیم و تربیت را به دشمن داد افزود: کوتاهی در واکسیناسیون وهجوم گسترده و بدون نظارت دانش آموزان و قشر نوجوان به شبکه های اجتماعی بیگانه به علت تعطیلی مدارس و غیر حضوری شدن کلاس ها زمینه افشای اطلاعات دانش آموزان و مسخ هویتی آنها را فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار