معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی، شناسایی و ترویج روش های نوین یادگیری یاددهی است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جشنواره تفکر و سبک زندگی بیان داشت: نهمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی در مقطع متوسطه 1 و در پایه 7 و 8 سال تحصیلی جاری نیز همانند سال گذشته با تلاش دبیرخانه استان و شهرستان ها و مناطق و سرگروه های مربوطه با جدیت و پیگیری فراوان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی، شناسایی و ترویج روش های نوین یادگیری یاددهی است

محمد عقیقی گفت: هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی شناسایی و ترویج روش های نوین یادگیری یاددهی، ایجاد رقابت سالم با تکیه بر روش های موثر در تدریس و همچنین ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس درس تفکر و سبک زندگی است.

عقیقی در ادامه بیان داشت: دو سال گذشته پوستر دبیرخانه تفکر و سبک زندگی استان خراسان شمالی توانست رتبه اول کشور را کسب نماید. امیدواریم با تلاش های سرگروه های پرورشی و تفکر و سبک زندگی استان و شهرستان ها و مناطق شاهد درخشش بیش از پیش همکاران عزیز در سطح کشور باشیم.

امین زاده رئیس اداره امورتربیتی استان نیز در این خصوص عنوان کرد: نهمین جشنواره تفکر و سبک زندگی استان با شرکت و حضور مدرسان فوق از کلیه شهرستان های استان برگزار شد، با توجه به تعداد 8 سهمیه استان خراسان شمالی و تدریس های رسیده داوری آثار توسط داوران برجسته استان انجام شد که 8 نفر از مدرسان با نام های حسین شاددل از شهرستان گرمه، طیبه غلامی از شهرستان بجنورد ، پیمان جعفری از شهرستان فاروج - زلیخا مردانی از شهرستان بجنورد - کلثوم ربانی از شهرستان بجنورد - اله علی آبادی از شهرستان بجنورد - ملیحه خوش باور از شهرستان فاروج - مریم احمدی زاده از شهرستان اسفراین حائز رتبه های برتر شدند و اختتامیه همایش با حضور جناب دکتر تجلی نیا مدیر کل امورتربیتی، مشاوره ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حضور آقای اکبری مدیر کل آموزش و پرورش، آقای عقیقی معاون پرورشی و فرهنگی و جمع کثیری از مسئولان و میهمانان شهرستان ها و استان در روز شنبه 28/03/1402 در محل مجتمع فرهنگی گلشن بجنورد برگزار شد.

ایشان در ادامه بیان داشت: امسال نیز پوستر نهمین جشنواره تفکر و سبک زندگی دبیرخانه استان خراسان شمالی نیز همانند سال گذشته طراحی و به دبیرخانه کشوری ارسال و در فضای مجازی به همراه تیزر اختصاصی اداره امورتربیتی و با همکاری سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی و سرگروه فعالیت های پرورشی شهرستان و استان جهت استفاده بهینه کلیه همکاران شهرستان، استان و کشور بارگزاری شد.

غلامرضا امین زاده تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری از سوی اداره امورتربیتی استان دوره توانمند سازی حضوری با شرکت اساتید برتر استان و رتبه داران کشوری جهت کلیه مدرسان درس تفکر و سبک زندگی شهرستان برگزار شد که گواهی حضور 6 ساعته در پایان جلسات به تمامی همکاران شرکت کننده اهداء شد که این امر باعث رشد 100 درصد شرکت کنندگان در جشنواره فوق شد.

ایشان در ادامه پایان بیان داشت : دبیرخانه کشوری نهمین جشنواره تفکر همانند سال گذشته استان بوشهر می باشد که راه یافتگان به مرحله نهائی جهت تدریس به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد در سال تحصیلی جاری جهت ترغیب و تشویق کلیه عزیزان به تمامی شرکت کنندگان از سوی اداره امورتربیتی 20 ساعت گواهی حضور و لوح تقدیر استانی اهداء شد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار