دانش‌‌آموزان سانحه دیده کهگیلویه و بویراحمدی در سلامت کامل هستند

یاسوج (پانا) - یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموز بخش چاروسا که برای شرکت در مسابقه‌ای به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمداعزام شده بودند در محدوده منطقه «زنگوا» در محور «پاتاوه به دهدشت» با یک دستگاه وانت نیسان سایپا برخورد کرد که طبق اعلام مسوولان اورژانس حال عمومی دانش آموزان سانحه دیده خوب و در سلامت کامل گزارش شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌‌آموزان سانحه دیده کهگیلویه و بویراحمدی  در سلامت کامل هستند

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با این اعلام این خبر گفت: تعدادی از دانش آموز در پی برخورد مینی بوس با وانت نیسان مصدوم شدند که خوشبختانه حال تمامی این دانش آموزان خوب است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

جهانبخش وحدت نژاد، از امداد رسانی زمینی و هوایی به مصدومین خبر داد و افزود: حادثه برخورد مینی بوس با وانت نیسان سایپا در حوالی منطقه «زنگوا» محور پاتاوه - دهدشت، طی ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب گزارش شده است.

حسن دانایان رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این تصادف رانندگی گفت: علت این حادثه انحراف به چپ وانت نیسان بوده است.

دانش آموزان در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان جلیل یاسوج از دانش آموزان عیادت و با آنها گفت و گو کرد و گفت:خوشبختانه دانش آموزان در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی ندارند.

وی تصریح کرد: جهت اطمینان بیشتر دانش آموزان تحت مراقبت هستند و ان‌شاءالله بزودی مرخص خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار