مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خبر داد:

اعزام ۳۱۳ دانش‌آموز منتخب به مشهد مقدس

اراک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ساوه عنوان کرد به همت خیرین، ۳۱۳ دانش‌آموز منتخب شهرستان ساوه به اردوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۳۱۳ دانش‌آموز منتخب به مشهد مقدس

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، ۳۱۳ دانش‌آموز منتخب برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان ساوه با همت گروه یک صنعتی تولیدکننده ظروف شیشه ای و حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه به اردوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اصغر قراخانلو اظهار کرد: دانش‌آموزان از بین فعالین قرآنی و فرهنگی و همین‌طور شرکت‌کنندگان در اعتکاف‌های دانش‌آموزی انتخاب شدند و منتخبین این اردو در قالب ۴ گروه ۸۰ نفره در بازه زمانی ۲ هفته ای از ۳۱ خرداد به مقصد مشهد مقدس اعزام می‌شوند و هر گروه ۴ شب و ۳ روز در این شهر اقامت خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رحیمی، امام جمعه شهر ساوه با بیان روایاتی در خصوص شأن و جایگاه امام هشتم علیه السلام و همینطور زائرین آن حضرت، مقام و جایگاه والای امام رضا (ع) را به دانش‌آموزان معرفی کرد و گفت: ما می‌خواهیم این دانش‌آموزان به چنان رشد معنوی برسند که جزء سربازان امام زمان (ع) باشند و در برنامه‌های مذهبی و عمومی شهر کمک حال امام جمعه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار