رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی:

اردوهای دانش‌آموزی یکی از بسترهای مناسب و مهم برای تربیت دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای تربیتی، این اردوها را بستر مناسبی برای تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی یکی از بسترهای مناسب و مهم برای تربیت دانش‌آموزان است

اردوی تربیتی مهارتی دانش آموزان پیشتاز منطقه صوفیان با شرکت 115 دانش آموز دختر و 70 دانش آموز پسر روزهای شنبه 27 خردادماه و یکشنبه 28 خردادماه سال 1402 در هنرستان شبانه روزی زهرا مردانی آذر این منطقه برگزار شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی در افتتاحیه این اردو خطاب به دانش آموزان بیان کرد: اردوهای دانش آموزی یکی از بسترهای مناسب و مهم برای تربیت دانش آموزان است.

معصومه مختاری افزود: اردو علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی، سبب تقویت روحیه مسئولیت پذیری و کار گروهی در بین دانش آموزان می شود.

این اردو با حضور مهدی بیانی و محمدرضا نقی‌زاده از مدرسین کشوری برگزار شد و دانش آموزان در محورهایی همچون اطفاء حریق و کمک‌های اولیه، صف جمع، ‌کار گروهی، اخلاق تشکیلاتی و نغمه‌های اردویی و دست‌های تشویق از آموزش های مقدماتی برخوردار شدند.

شجاع عابدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه صوفیان بیان کرد: طبق نظرسنجی ها اکثر دانش آموزان از این اردوها استقبال کرده و خواستار برگزاری اردوهای تکمیلی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار