سخنگوی شورای شهر تهران:

باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود، گفت در این دوره، مدیریت شهری همشهری جناحی نیست و در شورای شهر و شهرداری تمایلی به جناحی بودن همشهری وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود

علیرضا نادعلی با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز ساعت زیادی از وقت شورا به ارائه گزارش موسسه همشهری اختصاص داده شد و بعد از آن نیز اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود پرداختند، گفت:‌ در ادامه اعضای شورای شهر به بررسی موضوع باغات و تعیین تکلیف نوعیت آن پرداختند.

وی در پاسخ به این سوال که روزنامه همشهری بیشتر سیاسی باید باشد یا اجتماعی؟، گفت: باید به تاریخ این روزنامه نگاه کنیم و می‌بینیم که در هر دو حیطه تاثیرگذار بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه روزنامه همشهری در ادوار گذشته به دلیل رویکردهای مختلف سیاسی تاثیرگذاری سیاسی داشته و حتی تاثیرگذاری‌اش در حد ملی بوده، گفت: در این دوره مدیریت شهری همشهری جناحی نیست و نه ما در شورای شهر و نه شهردار تمایلی به جناحی بودن همشهری نداریم و معتقدیم که اگر همشهری می‌خواهد نگاه ملی داشته باشد باید حول موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی و در هماهنگی با موضوعات جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود، تصریح کرد: ما روزنامه همشهری را در شرایط بدی تحویل گرفتیم؛ چرا که بدهی‌های کلان داشت و مدیران اسبق با این پیش فرض که دوره رسانه‌های کاغذی تمام شده توجهی به مسائل همشهری نمی‌کردند؛ اما در این مدت، مدیریت فعلی ایستاد و تحولی در روزنامه ایجاد کرد.

نادعلی با بیان اینکه در حال حاضر روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد، گفت: هر چند با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما با این برنامه‌هایی که تشریح شد معتقدم که افق خوب و تاثیرگذاری در روزنامه همشهری می‌توان متصور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار