مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک عنوان کرد:

دریافت کمک‌های مردمی و هزینه کلاس‌های فوق‌العاده پس از آغاز سال تحصیلی

اراک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان کرد کمک‌های مردمی و هزینه کلاس‌های فوق‌العاده برنامه مدارس دولتی و هیئت امنایی فقط پس از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دریافت کمک‌های مردمی و هزینه کلاس‌های فوق‌العاده پس از آغاز سال تحصیلی

حسین مولوی در جلسه ثبت‌ نام ویژه مدیران مدارس ابتدایی اظهار کرد: دریافت کمک‌های مردمی و هزینه کلاس‌های فوق برنامه مدارس دولتی و هیات امنایی فقط پس از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود و پرداخت کمک‌های مردمی به مدارس باید با اختیار، بدون اجبار و با واریز مستقیم به حساب رسمی مدرسه انجام شود و دریافت هرگونه وجه بصورت نقدی ممنوع است.

فاطمه هداوند، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ضمن تشکر از یک سال زحمت مدیران و پرسنل آموزشگاه، بیان کرد: موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی برای شروع سال تحصیلی در آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس استف بنابراین ثبت‌نام دانش‌آموزان در تمام نقاط ناحیه باید بر اساس محدوده جغرافیایی باشد و سقف کلاس درس در مدارس رعایت شود.

وی افزود: موضوع کلاس‌بندی مدارس و ثبت‌نام میان پایه در مدارس موضع بسیار مهمی است که مدیران مدارس باید توجه ویژه به آن داشته باشند و اطلاع‌رسانی‌های حوزه آموزش ابتدایی در فضای مجازی از طریق پیام‌رسان شاد و اتوماسیون اداری انجام می‌گیرد و مدیران مدارس می‌توانند آمار و اطلاعات درخواستی را در این بسترها ارسال کنند.

محمدجواد محمدی، کارشناس مسئول ارزیابی علملکرد ناحیه یک اراک نیز با اشاره به ستاد ثبت‌نام عنوان کرد: مدیران مدارس باید در مدرسه میز ثبت‌نام داشته باشند و ستاد ثبت‌نام در هر مدرسه باید تشکیل شود و مدیران مدارس موضوع تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته باشند و حتماً با حوصله و دقت کار ثبت‌نام دانش‌آموز را انجام دهند.

وی ادامه داد: مدیران محترم حتما شماره تلفن‌های ضروری و کد QR را در محل ثبت‌نام نصب کنند و مدیران مدارس توجه داشته باشند پوشه ستاد ثبت‌نام در مدارس موجود باشد و دریافت پول کتاب و ثبت‌نام در سامانه توسط کادر اجرایی در مدارس انجام شود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار