مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان بهترین فرصت برای جبران آموزه‌های تربیتی است

اسلامشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان را بهترین فرصت برای جبران آموزه‌های تربیتی و کمبودهای ناشی از تعطیلات دوران کرونا خواند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان بهترین فرصت برای جبران آموزه‌های تربیتی است

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در سال 1402 که در سالن جلسات این منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش راهبردی‌ترین مجموعه در شهرستان‌ها است و تصمیمات شورای آموزش و پرورش و حیطه اختیارات این شورا در شهرستان، استان و کشور بر اساس مصوبات مجلس شورای‌اسلامی در حکم قانون است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فرهنگیان کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، به دنبال پیشرفت همه جانبه باشید و گردنه‌هایی در راه است و عبور از گردنه‌ها به غیر از همکاری با آموزش و پرورش میسر نیست و این جمله رهبری فصل‌الخطاب جهت همگان است.

بهرامی در رابطه با مسئله مدارس معارض‌دار تصریح کرد: تاکنون بارها آراء قطعی در بسیاری موارد به نفع آموزش و پرورش صادر شده ولی اجرا نگردیده و از سوی دیگر انبوه‌سازان طبق ماده ۱۸ می‌بایست واحد آموزشی نیز بسازند، لیکن این بخش از تعهدات هم اجرایی نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با توجه به در پیش‌رو بودن اوقات فراغت تابستان1402 خاطرنشان کرد: از نظر بسیاری افراد، تابستان موسم تعطیلی مجموعه آموزش و پرورش می‌باشد اما از نظر ما این موضوع برعکس است و با توجه عبور از کرونا، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت جهت جبران آموزه‌های تربیتی است.

وی در رابطه با تأمین نیروی‌انسانی برای سال تحصیلی آینده شهرستان اسلامشهر گفت: از سه مسیر دانشگاه فرهنگیان، آزمون استخدامی و به کارگیری نیروهای حق‌التدریس در حال جذب نیرو جهت تکمیل کادر آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر هستیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار