مدیر آموزش و پرورش رودهن:

مشارکت ستاد نماز جمعه با آموزش و پرورش، خاستگاه بالندگی همه‌جانبه نسل‌های آینده نظام است

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن، همکاری و مشارکت ستاد نماز جمعه با آموزش و پرورش را خاستگاهی برای بالندگی ایمانی، اجتماعی و سیاسی به طور همه جانبه نسل‌های آینده نظام برشمرد که با همتی مضاعف و دلسوزانه پشتوانه، حامی و یاریگر کلیه خط و مشی آموزش و پرورش در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ستاد نماز جمعه با آموزش و پرورش، خاستگاه بالندگی همه‌جانبه نسل‌های آینده نظام است

جلسه مذاکره‌ای و هم‌اندیشی زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش و مهدی حبیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن با حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن در دفتر امام‌جمعه رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت کشور، معلمان و فرهنگیان عزیز هستند.پیشرفت مؤثر در حوزه تربیت بدون تلاش معلمان و مربیان قطعا حاصل نمی‌شود، آنان مجاهدانه و متعهدانه در مسیر تعلیم و تربیت بی‌وقفه تلاش می‌کنند در واقعی به نوعی جهاد علمی می‌کنند.

وی افزود: یکی از عوامل مهم رشد و پیشرفت یک جامعه نهفته در تلاش و زحمات معلمان و مربیان آن جامعه است که در امر آموزش و پرورش نسل‌ها تلاش می‌کنند تا جامعه را به اعتلا در همه زمینه‌ها برسانند.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در بخشی از این جلسه بیان کرد: ما، در سیستم آموزش و پرورش به عنوان بانیان تعلیم و تربیت همواره در تلاش هستیم که مجدانه پیگیر انجام مسئولیت خود در قبال دانش‌آموزانی باشیم، که قرار است آینده‌سازان کشور باشند و هر کدام در جایگاه خود موجبات عزت و سربلندی را برای کشور عزیزمان فراهم کنند و بی‌شک در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت‌های ستاد نماز جمعه و راهنمایی‌ها و راهبری‌های مدبرانه امام‌جمعه محترم منطقه هستیم.

رستمی همچنین اذعان کرد: همکاری بین آموزش و پرورش و ستاد نماز جمعه باعث می‌شود، بسیاری از زمینه‌ها و بسترهای تربیت مذهبی و حضور و فعالیت اجتماعی و سیاسی برای‌ دانش‌آموزان فراهم شود و باعث شود به پشتوانه این همکاری، همسو با اهداف نظام تعلیم و تربیت بهینه‌تر و کارآمدتر بتوانیم اهداف را محقق کنیم.

مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز خاطرنشان کرد: از امام جمعه محترم رودهن صمیمانه تشکر می‌کنیم که در طول سال تحصیلی با حضور در مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف مدارس و اداره مربوطه، رابطه میان آموزش و پرورش و ستاد نمار جمعه را متعالی کردند و قطعا اگر حمایت تمام ارگان‌ها و نهادها بخصوص ستاد نماز جمعه نباشد، تحقق و دنبال کردن اهداف امری بی‌فایده‌ و بدون نتیجه خواهد بود.

در این مراسم مهدی حبیبی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های تربیتی آموزشی، قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری که در طی سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در مدارس اجرایی شده‌اند، پرداخت، ضمن اینکه به این مساله اشاره کرد که بسیاری از دانش‌آموزان رودهن در اکثر زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و غیره بسیار موفق عمل کرده و حائز رتبه‌های بالایی در سطح استان و کشور شده‌اند و موجبات افتخار را برای آموزش و پرورش و همچنین منطقه فراهم کرده‌اند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار