عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

هنوز مشکل کارت‌ بلیت‌های منزلت حل نشده است

فاوا پس از حمله سایبری سال گذشته در بخش‌هایی هنوز نتوانسته به شرایط عادی بازگردد

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اصلاح روند ارائه کارت‌های منزلت گفت هنوز مشکل کارت منزلت به‌صورت کامل حل نشده است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هنوز مشکل کارت‌ بلیت‌های منزلت حل نشده است

مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم برای یک درصد از جمعیت مبتلا به اوتیسم قدمی برداریم، اظهار کرد: امید می‌رود جمعیت اوتیسم در کشور روز به روز روند کاهشی داشته باشد.

وی با اشاره به بازدید از مترو، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد تجمع تعدادی از شهروندان برای عدم صدور کارت منزلت بودیم که پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، بخشی از آن مرتفع شد و با حضور مدیرعامل سازمان فاوا بخشی از اقدامات صورت گرفت اما هنوز مشکل کارت منزلت به‌صورت کامل حل نشده است.

پیرهادی تأکید کرد: تعداد باجه‌های ارائه کارت‌های منزلت در گذشته بیشتر از این بود اما امروز فقط پنج ایستگاه این خدمات را ارائه می‌دهد؛ بیشترین بهره برداران کارت‌های منزلت سالمندان هستند لذا باید روند ارائه کارت‌ها اصلاح شود.

وی با بیان اینکه فاوا پس از حمله سایبری سال گذشته در بخش‌هایی هنوز نتوانسته به شرایط عادی بازگردد، گفت: در جلسات و بازدیدها به این می رسیم که بخش فاوا تعطیل است و ماه‌ها باید در انتظار بود که یک اپلیکیشن به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار