مدال برنز نعمت زاده در مسابقات گرندپری رم

تهران (پانا) - تکواندوکار سبک وزن تیم ملی بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی گرندپری رم برابر «پانیپاک ونگپاتاناکیت» حریف تایلندی خود نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدال برنز نعمت زاده در مسابقات گرندپری رم

مبینا نعمت زاده عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در وزن ۴۹-کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت های گرندپری 2023 رم به مصاف «پانیپاک ونگپاتاناکیت» از تایلند و قهرمان المپیک رفت و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

این تکواندوکار کهنه کار تایلندی در رنکینگ یک المپیکی جای گرفته است و ۲۴ مدال از جمله یک طلا و یک برنز المپیک، 2 طلا، 2 نقره و یک برنز جهان، 2 طلای قهرمانی آسیا و قهرمانی بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

پیش از این دیدار نعمت زاده دور نخست «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان در این وزن ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات تا این لحظه ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» ۲ نشان نقره، ابوالفضل زندی و مبینا نعمت زاده هم 2 مدال برنز کسب کرده اند. ضمن اینکه تیم ملی کشورمان شانس کسب یک مدال دیگر در این رقابت ها را توسط «مهران برخورداری» دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار