کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش محمودآباد:

آیین تجلیل از تیم‌های برتر جشنواره تدریس پژوهی در محمودآباد برگزار می‌شود

محمودآباد(پانا)-کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش محمودآباد گفت مراسم تقدیر از ۴۸ نفر از آموزگاران و مدیران برتر جشنواره تدریس پژوهی و ۲۴ معلم راهنمای طرح جابربن حیان محمودآباد با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران فردا دوشنبه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از تیم‌های برتر جشنواره تدریس پژوهی در محمودآباد برگزار می‌شود

شاهین میری افزود: جشنواره درس پژوهی با هدف رشد حرفه ای معلمان با رویکرد تدریس پژوهی در کلاس درس،رفع مشکلات یادگیری دانش آموزان از طریق پژوهش گروهی معلمان به منظور تسهیل گری فرایند یاددهی -یادگیری درمدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

دبیر کارگروه ساماندهی بازماندگان از تحصیل قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد خاطرنشان کرد: این جشنواره در سطح ۵۶ مدرسه ابتدایی به اجرا در آمد که ۲۵ تیم ۶ تا ۸ نفره در این رویداد علمی-پژوهشی شرکت کردند.

میری تصریح کرد: تیم پژوهشی معلمان مدارس دخترانه شاهد'پسرانه شاهد و صدر سیارکلا به ترتیب به مقام های اول تا سوم این جشنواره دست یافت.

وی همچنین اظهار داشت: تیم های درس پژوهی مدارس لاله های انقلاب ،شجره الزهرا و عصمت نیز در ردیف تیم های قابل تقدیر جای گرفتند.
تعداد ۸ هزار و ۲۵۰ دانش آموز ابتدایی در ۶۹ آموزشگاه زیر نظر ۳۸۵ معلم در شهرستان محمودآباد مشغول تحصیل هستند.

خبرنگار: سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار