استحکام بنای مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر ارزیابی می‌شود

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در راستای ارتقا ایمنی مدارس، استحکام بنای مدارس و مراکز غیردولتی استان ارزیابی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استحکام بنای مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر ارزیابی می‌شود

محمدمهدی ملاکی در نشست تعیین تکلیف تأیید استحکام بنای مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر اظهار کرد : مدارس و مراکز غیردولتی جدید بر اساس آئین نامه ۶۹۷ توسط اداره کل نوسازی مدارس و شرکت مشاوره فنی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

ملاکی افزود: مدارس و مراکز غیردولتی استان که تأیید نوسازی آنها بیش از پنج سال نگذشته، پس از بررسی ساختمان توسط شرکت مشاوره فنی و با تأیید شورای نظارت شهرستان و مناطق، باید در دفترخانه اسناد رسمی نسبت به انعقاد قرارداد بیمه‌های مسئولیت مدنی، حوادث گروهی، دانش‌آموزان و کارکنان و آتش‌سوزی اقدام کنند.

ملاکی تاکید کرد: این تعهد فقط به مدت یک سال اعتبار داشته و موسسان مکلف هستند تا خرداد سال ۱۴۰۳، فضای آموزشی جدید و مورد تأیید با آئین نامه ۶۹۷ تهیه کنند.

وی ادامه داد: مدارس و مراکز غیردولتی استان که تأیید نوسازی آنها بیش از پنج سال است باید برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، در ساختمانی با ویژگی‌های مورد تایید آئین نامه ۶۹۷ استقرار یابند.

ملاکی در پایان تصریح کرد: اجرای بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها که در راستای بهبود کیفیت آموزشی تدوین و تصویب شده، برای همه مدارس و مراکز غیردولتی لازم الاجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار