مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تکریم زائران امام رضا (ع) مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد در حوزه اسکان است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت عوامل اجرایی منتخب برای اسکان زائرین باید از بهترین نیروها، بهترین مدیریت و بهترین سرایداران برای خدمت بهینه به مهمانان امام رضا (ع)انتخاب شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم زائران امام رضا (ع) مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد در حوزه اسکان است

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در بحث اسکان توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: از ظرفیت های فناوری در معرفی و شناسایی استان خیلی بیشتر استفاده شود، خراسان رضوی ظرفیت بالایی در مناطق تفریحی، گردشگری، زیارتی و مراکز اقامتی دارد که باید به زائران معرفی شود، شفافیت، توازن و عدالت در پرداخت حق الزحمه ها نیز در ستاد اسکان باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسعلی سلطانی رییس اداره حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: در حوزه صیانت و حفاظت، توجه به سلامت و امنیت زائران بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: باید توجه ویژه به ارتقا ضریب حفاظتی اماکن داشت و بهترین ابزارها در این راستا استفاده از تجهیزات الکترونیکی اعم از دوربین مدار بسته و امکانات مربوط به اعلان حریق، اعلان سرقت و غیره است .

سلطانی بیان کرد: بهتر است کارگاه های توانمندسازی و جلسات آموزشی برای مدیران مجموعه ها و سرایداران به جهت ارتقاء ضریب توانمندی برگزار کرد.

محمد شم آبادی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: تامین امکانات مدارس برابر است با تامین رفاه زائران.

شم آبادی گفت: ستاد امور پرورشی بهتر است علاوه بر برنامه های فرهنگی خود یک تیم مستقل را در حوزه اسکان در نظر بگیرد.

وی افزود: تشکیل کانال فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد اسکان زائر در بستر شاد برای اطلاع رسانی، مباحث ایمنی، امنیتی، بهداشتی، تذکرات لازم و فعالیت فرهنگی نیاز است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای برای سرایداران از نکات مهم اسکان زائر است، تیم سیار تاسیسات، تلفن های ارزیابی عملکرد و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اسکان باید مورد توجه قرار بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار