مدیرکل دفتر آموزش فنی، حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری رویداد ملی «ساخت ایران» با محوریت هنرستان‌ها

هنرستان‌های فنی، مسیر مردمی‌‌سازی اقتصاد و رشد تولید است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش فنی، حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از برگزاری رویداد ملی ساخت ایران هم‌افزا با رویداد «الف تا» برای ارائه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی هنرستان‌های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد ملی «ساخت ایران» با محوریت هنرستان‌ها

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ عباس بیات در جلسه توجیهی - تبیینی رویداد ملی ساخت ایران گفت: در راستای اجرای بند ۶-۱ و ۸ طرح شهید کاظمی آشتیانی، هم‌افزا با رویداد ملی «الف‌تا»، رویداد «ساخت ایران» نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی هنرستان‌های سراسر کشور با شعار «هنرستان، مسیر مردمی‌سازی اقتصاد و رشد تولید» در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این رویداد با همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از ۱۵ لغایت ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اهداف اصلی و محوری این رویداد گفت: جلب توجه مسئولین حاکمیتی و دولتی کشور به هنرستان‌ها، حمایت از سیاست‌های توسعه کیفی و کمی هنرستان‌ها در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب، نشان دادن الگوهای درآمدزا و تولیدی کردن هنرستان‌ها و اشتراک تجارب زیسته هنرستان‌ها در موقعیت‌های تخصصی و تربیتی از جمله اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار