مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده نهمین دوره جشنواره خوارزمی

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس عنوان کرد جشنواره خوارزمی فرصتی برای ارائه، خلاقیت‌ها و زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته د ر دانش‌آموزان است که در آینده همین ایده‌ها و خلاقیت‌ها زمینه‌ساز حل مشکلات کشور در آینده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده نهمین دوره جشنواره خوارزمی

از مجموع ۱۰۷ دانش آموز در قالب ۵۷ تیم که مقام اول تا سوم مرحله منطقه ای نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کرده بودند و همچنین از داوران، ناظران، مدیران و مسئولان برگزاری جشنواره با حضور فرماندار بندرعباس، حسن خدامی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان، مسلم بازیار نسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاون آموزشی ناحیه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان تقدیر به عمل آمد.

مدیر ناحیه یک بندرعباس بیان کرد: این ماراتن علمی فرصتی است برای ارائه ایده ها، خلاقیت‌ها و زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان است که در آینده همین ایده ها و خلاقیت‌ها زمینه حل بسیاری از مشکلات کشور عزیزمان در موضوعات مختلف خواهد بود.

این جشنواره در مرحله مدرسه ای با مشارکت صدرصدی دانش آموزان در ۱۳ محور که به صورت آنلاین در اپلیکیشن شاد ثبت نام کرده بودند، برگزار شد که ۳۹۸ دانش آموز به مرحله منطقه ای در قالب تیم‌های گروهی و انفرادی راه یافتند.

داوری مرحله منطقه ای که با مشارکت آموزش دوره اول متوسطه، پژوهش‌سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی و گروه‌های آموزشی از تاریخ ۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه به طول انجامید، با حضور ۱۴ ناظر و ۶۴ داور در کمیته های تخصصی به صورت حضوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار