امام جمعه تربت جام:

موفقیت‌های اخیر ایران در عرصه دیپلماسی و اقتصادی، عزت انقلابی بود

تربت جام(پانا) - امام جمعه تربت جام در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به دستاورد‌های عرصه سیاست خارجی و توانمندی ذهن ایرانی خواستار تحول در ساختار نظام اقتصادی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت‌های اخیر ایران در عرصه دیپلماسی  و اقتصادی، عزت انقلابی بود

حسین اسلامی، امام جمعه تربت جام در ابتدای خطبه سیاسی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اعلام کرد: امام تحولی ایجاد کرد که امت اسلامی از رکورد انفعال خارج شدند، امام در قرن بیستم ودر دنیا سرشار از فساد روح معنویت را زنده کرد.

وی افزود: در مواجهه با انبوه مشکلات، انسان ها دو نوع هستتند گروه اول دچار یاس و نامیدی و سیاه نمایی می شوند ولی گروه دوم در مواجه با مشکلات آنها را انکار نمی کنند ولی دچار یاس و نا امیدی هم نمی شوند و با تکیه بر روحیه جهادی مشکلات را حل می کنند.

وی با اشاره به پروژه اخیر دشمن علیه ایران اظهار کرد: دشمن می خواست در این چند سال ایران را منزوی کند اما دولت سیزدهم با تکیه بر گفتمان عزت و حکمت در عرصه سیاست خارجی دستاورد های فراوان داشت چه کسی فکر می کرد که عربستان و امارات روزی با ایران مذاکره کنند؟

حسین اسلامی با اشاره به موفقیت های اخیر ایران خاطر نشان کرد: موفقیت های اخیر ایران در عرصه دیپلماسی با عزت انقلابی بود این موفقیت ها در زمانی بود که داخل ایران از موشک هایپر سونیک (فتاح) رونمایی شد رژیم جعلی اعلام کرد« ایران موشکی دارد که می تواند از تهران تا تل آویو را در 400 ثانیه طی کند» اما حزب الله لبنان اعلام کرد «از تهران حساب نکنید از لبنان حساب کنید.»

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی بیان کرد: در کشور بن بستی نداریم ما برای رفع مشکلات احتیاج به روحیه جهادی داریم لذا مطالبه ما از دولت محترم این است آن نگاه تحول آفرین را در عرصه ساختار اقتصادی نیز داشته باشند.

وی افزود: ما در حوزه تولید خودرو، مهار تورم، کاهش نرخ ارز، رشد نقدینگی و مسکن نیاز به اقدامات انقلابی، تحولی و شجاعانه داریم و البته اقدامات انقلابی نیاز به مدیران انقلابی دارد قطعا ذهن توانمد ایرانی توانایی رفع این مشکلات را دارد.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار