مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری:

باید به اقداماتی که اعتقادات را نشانه می‌روند، توجه ویژه‌ای داشته باشیم

تبریز(پانا) - مدیر کل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش، ضمن اشاره به ضرورت رسیدگی به تخلفات در دستگاه‌های اداری، نظارت بر اقداماتی که بر اعتقادات تاثیر مستقیم دارند را واجب عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
باید به اقداماتی که اعتقادات را نشانه می‌روند، توجه ویژه‌ای داشته باشیم

سید امیر موسوی در اجلاس مشترک شورای معاونین و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی گفت: فساد و تخلف در دستگاه های مختلف شکل ها و ابعاد گوناگونی دارد و آموزش‌ و پرورش به عنوان نهاد اجتماعی و فرهنگ ساز که تربیت کننده نسل اسلامی است باید در مبارزه با این مهم پیشگام و جدی تر باشد.

وی ادامه داد: فساد، کارآمدی دولت را تهدید و کرامت معلم را مخدوش می کند و نظم اداری و مالی را نشانه می رود و اگر دقت لازم در اجرای قوانین را نداشته باشیم بستر فساد را ایجاد کرده ایم.

موسوی تاکید کرد: تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین و شرح‌ وظایف سازمانی است و باید همانگونه که به اموال حساس هستیم به همان اندازه نیز به شرح وظایف دقیق باشیم‌.

وی خاطرنشان کرد: باید به اقداماتی که اعتقادات را نشانه می رود توجه ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت گام های موثری را در راستای اعتقادات و باورها برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار