نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه ایلام:

امام خمینی (ره) در معنویت و عرفان سرآمد زمان خود بود

ایلام (پانا) - امام جمعه ایلام عنوان کرد امام خمینی (ره) در معنویت و عرفان سرآمد زمان خود بود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی (ره) در معنویت و عرفان سرآمد زمان خود بود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم رحلت امام خمینی(ره) که در مصلی شهر ایلام برگزار شد، گفت: امام خمینی بزرگ مردی است که کاخ ستمگران را در هم کوبید و باعث امید مستضعفان شد و پرچم اسلام را در سراسر دنیا گسترش داده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امام خمینی (ره) رابطه‌ای را با خدا و مردم ایجاد کرد که هر کسی که با خدا باشد خدا در دل‌های مردم، محبت او را ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: وجود امام یک آیه بزرگ خداشناسی است و تا زمانی که آرامش یافت قیام بزرگی علیه مستکبران بود، هیچ قدرتی نتوانست بر او آسیبی برساند.

وی یادآور شد: مکتب امام خمینی (ره) ولایت فقیه را به همه دنیا نشان داد و امام کسی است که قیامش برای خداست و دعوت او تنها برای خدا بود. مردم ما نشان دادند که همواره با جان و مالشان رهرو ولایت هستند و هیچ‌گونه ترسی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: امام پرچمی برافراشت که در سراسر دنیا به اهتزاز درآمده و در زمانی که کسی جرات نمی‌کرد اسم آمریکایی را به زبان بیاورد، حق زندگی یک انسان آزاده رو از او گرفتند. خداوند چنین مقدر می‌کند که چنین شخصی چهار دهه از زمانی که اسمی از آورده می‌شود صلوات می فرستند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: امام(ره)اصلاح را از خود شروع کرد و در معنویت و عرفان سرآمد زمان خود بود و ارتباط خود با خدا را اصلاح کرد تا بتواند مردم را به حرکت در بیاورد و درس عرفان و شهادت را به دنیا نشان دهد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: وقتی که انسان تمام حرکات و رفتارش برای خدا باشد و در گفتار و عمل صادق باشد خداوند حامی و پشتیبان اوست.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین پیمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار