فراخوان دومین دوره جشنواره آذرخش

تهران (پانا) - فراخوان دومین دوره جشنواره آذرخش از 7 تا 22 اردیبهشت ماه 1402 با مشارکت نوجوانان با شعار «ما آذرخش را برای درخشیدن برگزیدیم» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان دومین دوره جشنواره آذرخش

به گزارش روابط عمومی جشنواره آذرخش جوانان، «دومین دوره جشنواره آذرخش» به‌منظور استعدادیابی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد نگاه فراگیر برای نوجوانان به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، همچنین رقابت سازنده میان نوجوانان فعال در عرصه های جشنواره متمرکز در تهران برای نوجوانان 11 تا 15 سال (پایه تحصیلی ششم ابتدایی تا نهم متوسطه) با شعار «ما آذرخش را برای درخشیدن برگزیدیم» برگزار می‌شود.

علاقه مندان فعال به شرکت در جشنواره در عرصه های خوشنویسی، گویندگی، نویسندگی، ژورنالیسم، عکاسی و فتوشاپ می توانند پس از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره آذرخش، از طریق صفحه مجازی و کانال جشنواره فرم ثبت نام را دریافت کرده و از طریق آیدی ایتا به آدرس https://eitaa.com/Azarakhshno آثار خود را همراه با فرم ثبت نام ارسال کنند.

در دومین دوره جشنواره آذرخش که با هدف ایجاد نگاه فراگیر در جامعه روی کار آماده، حضور نوجوانان با نیازهای ویژه نیز در جشنواره مانند سایر نوجوانان خواهد بود. بنابراین شرایط حضور و رقابت آنها بدون هیچگونه تبعیضی فراهم شده است.

گفتنی است پذیرفتگان مرحله اول وارد مرحله آموزش می شوند. در این مرحله با کمک اساتید مطرح و متخصص هر بخش نوجوانان در چهار جلسه چهار ساعته به صورت حضوری آموزش می بینند تا به سطحی از دانش هر محور برسند. پس از گذراندن دوره آموزشی رقابت اصلی و هیجان انگیز را شروع می کنند و آثاری متناسب با آموزش دیده شده و تجربه کسب شده، توانمندی خود را در هر بخش محک میزننده و آثار جدید خود را ارسال می کنند.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار