رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:

وجود ۲۵۰ هزار جلد کتاب در مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان/ فیلم

اصفهان (پانا) - رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان با دارا بودن ۲۵۰ هزار جلد کتاب بعنوان یکی از بزرگترین کتابخانه‌های آموزش و پرورش کشور است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۲۵۰ هزار جلد کتاب در مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان/ فیلم

مجید صادق زاده، رئیس مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت: «مرکز تحقیقات معلمان اصفهان استان اصفهان قدمتی ۴۲ ساله دارد و در حقیقت بعنوان یک مرکز علمی شناخته شده در سطح کشور مطرح می شود.»

وی افزود: «در این مجموعه قسمت های مختلفی وجود دارد. بعنوان نمونه کتابخانه این مرکز که با دارا بودن بیش از ۲۵۰ هزار جلد کتاب بعنوان یکی از بزرگ ترین کتابخانه های آموزش و پرورش کشور است. آزمایشگاه های فیزیک، شیمی ، زیست شناسی و همچنین سالن اجتماعات را در دل خود جای داده است و در کنار این مجموعه ای که همه روزه به ارتقای سطح علمی همکاران فرهنگی کمک می کند موزه بی بدیل آموزش و پرورش وجود دارد. این فضا ، منزل مسکونی عطاالله دهش بوده است.»

مجید صادق زاده ادامه داد: «عطاالله دهش یکی از بزرگترین خیرین اصفهان بود که می توانیم پدر صنعت اصفهان را به ایشان لقب بدهیم. جناب دهش متولد ۱۲۴۰ بودند و در سال ۱۳۳۸ بعد از ۹۸ سال عمر پر برکت خود از دنیا رفتند. اکنون در بخشی از این مرکز، موزه آموزش و پرورش جای دارد.»

وی تاکید کرد: «ما در طول سال به تعداد زیادی از همکاران فرهنگی در حوزه های مختلف خدمت رسانی می کنیم و در زمینه های علمی ، آموزشی و تحقیقاتی و مشاوره مسائل علمی همکاران را راهنمایی و کمک می کنیم ، در یک طبقه از این مجموعه هم گروه‌های درسی استان مستقر هستند که این گروه‌های درسی با همکاران ما در رشته های مختلف در نواحی و همچنین در کشور در ارتباط هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار