معاون رئیس جمهور خبر داد:

برنامه‌ریزی برای استخدام فارغ‌التحصیلان کشاورزی

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد، برای جذب نیروی انسانی برنامه‌ریزی انجام شده و سعی می‌شود فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی به صورت نقطه‌زنی در اکثرنقاط کشور جذب شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای استخدام فارغ‌التحصیلان کشاورزی

به گزارش ایانا، میثم لطیفی صبح امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از مزرعه موسسه تحقیقاتی بذر و نهال سازمان تات وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: مولفه صبر در کنار تحقیقات لازمه کار کشاورزی است. طبق گفته کارشناسان در برخی شرایط شاهد هستیم که بهره‌ور شدن یک بذر بیش از ۱۲ سال زمان می‌برد.

وی ادامه داد: در این راستا کارگروه مشترک بهره‌وری در حوزه کشاورزی در سازمان بهره‌وری تشکیل می‌شود. این کارگروه متشکل از حوزه آب کشاورزی، بذر و کاشت، داشت، برداشت است و به‌منظور افزایش راندمان با همکاری وزارت جهادکشاورزی تشکیل خواهد شد.

لطیفی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش بهره‌وری و کیفیت غذایی در سطح جامعه باشیم.

رییس سازمان امور استخدامی عنوان کرد: در زمینه جذب نیروی انسانی برنامه ریزی انجام شده است و سعی داریم فارغ تحصیل‌های رشته کشاورزی به صورت نقطه زنی در اکثرنقاط کشور جذب شوند.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های تخصصی همچون کشاورزی نیازمند کیفیت بخشی فرآیند جذب هستیم و در این خصوص برآورد بودجه در دستورکار قرار دارد.

لطیفی گفت: اقدامات تحقیقاتی به‌منظور انجام کارهای پژوهشی اهمیت ویژه دارد. همچنین سعی داریم با انجام برنامه‌ریزی برای جذب نیرو به آزمون استخدامی که یک بار در سال است اکتفا نکنیم و معطل آن نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار