کشف 496کیلو حشیس در نهبندان

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 496 کیلو حشیش در شهرستان"نهبندان" خبر داد و گفت در این رابطه 3 دستگاه خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 496کیلو حشیس در نهبندان

سرهنگ "حسن شجاعی نسب" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده پژو 405 به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب کردند و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 496 کیلو گرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات 2 سواری پژو که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کردند توقیف کرده که در مجموع این عملیات 3 خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نهبندان یک تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان این که از ابتدای سال جاری بیش از 6 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و هزار و 482 نفر قاچاقچی دستگیر شدند؛ تصریح کرد: طی همین مدت 17 باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار