تربیت در متن برنامه‌های تابستانه قرار دارد

زنجان(پانا)-معاون برنامه ریزی فعالیت‌های هنری اداره کل فرهنگی هنری گفت در طرح‌ریزی برنامه‌های تابستانی تربیت در متن اجرای برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت در متن برنامه‌های تابستانه قرار دارد

محمد خانی،معاون برنامه‌ریزی فعالیت های هنری اداره کل فرهنگی هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی در نشست تشریحی-توجیهی برنامه های تابستانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد رضا روزبه،حسین منزوی و غواصان دریادل زنجان،این استان را نمود جلوه های فرهنگی میهن عنوان کرد و گفت:دانش آموزان و بطور کلی جامعه زنجان از الگوهای فرهنگی بزرگی در استان بهره مند هستند که می تواند در جهت دهی زندگی نوجوان تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه های آموزشی و پرورشی شاید استفاده از واژه "اوقات فراغت" که از نظر محتوایی به برنامه های حاشیه ای اشاره دارد،مناسب نباشد گفت:در قالب فعالیت های تابستانی که حتما تربیت در متن برنامه های این فصل است برای کودک و نوجوان برنامه های متنوعی طرح ریزی خواهد شد.

وی برگزاری این نشست را ضروری دانست و گفت:با توجه به اهمیت شناخت مخاطب داشتن زمان مناسب در تابستان،استفاده از خرد جمعی و نظرات روسای ادارات فرهنگی هنری برای دست یابی به خروجی مناسب امری اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است نشست توجیهی-تشریحی روسای ادارات فرهنگی هنری کشور در استان زنجان از 5 لغایت 7ام خرداد در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار