مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲ شهرتهران:

پیشرفت‌های آموزش و پرورش منطقه مرهون زحمات مدیران مدارس است

تهران (پانا) - مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲ شهرتهران ضمن شکر از مدیران، مسائل آموزشی، پرورشی و پژوهشی مدارس را با شیوه‌های نوین مورد بررسی قرار داد و پیشرفت‌های آموزش وپرورش منطقه را مرهون زحمات خالصانه مدیران و همکاران مدارس و اداری دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های آموزش و پرورش منطقه مرهون زحمات مدیران مدارس است

جلسه مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه ۱۲، به مناسبت دهه مبارک کرامت در دانشگاه علوم و قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران در این روز با حضور احمدرضا اصلانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ ، طیبه وردی علایی؛ معاون آموزش ابتدایی، محمد پیرزادی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و فرزانه اخباراتی؛ رئیس اداره نهضت سواد آموزی و سایر همکاران حوزه ابتدایی برگزار شد.

در این جلسه اصلانی اظهار کرد: پیشرفت‌های آموزشی و پرورشی منطقه مدیون زحمات خالصانه مدیران، همکاران مدارس و اداری منطقه است. وی خواستار توجه بیشتر به امور پژوهشی شد.

همچنین علایی، معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۲، به مسائل جاری آموزش ابتدایی از جمله به حضور دانش آموزان در مدارس تا دهم خرداد، تاکید کرد و از امور پژوهشی مدارس و اعلام برگزاری جشنواره بازی _ یادگیری استانی از سوی گروه‌های آموزشی ابتدایی در ۷ خردادماه سخن گفت.

علایی به لزوم توجه به ثبت نام دانش آموزان در محدوده محل زندگی در مدارس دولتی تکمیل ثبت نام کتب درسی تا قبل از پایان خردادماه تاکید کرد.

وی همچنین به برنامه انس با مسجد و طرح حفظ موضوعی قرآن وحفظ قرآن با برنامه های مدون برای هر پایه جداگانه جهت برنامه های سال آینده مدارس ابتدایی اشاره کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی از حجاب و عفاف در مدارس و منشور تهیه شده در این حیطه سخن گفت و به دقت بیشتر مدیران در این زمینه در زمان ثبت نام دانش آموزان تاکید کرد.

همچنین درادامه فرزانه اخباراتی، در مورد ریشه کنی بی‌سوادی و لزوم توجه به دانش آموزان اتباع گفت و از انجام شیوه نوین در امور سوادآموزی خبر داد.

در خلال این نشست صمیمی، از مدیران فعال در حوزه ابتدایی و نیز مدیران معظم خانواده شهدا؛ به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت امام رضا (ع)، از مدیران همنام با این بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.

همچنین در این جلسه که با میزبانی دانشگاه قرآن و حدیث حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد همکاران مدعو با فعالیت‌ها و حوزه های متنوع این دانشگاه آشنا شدند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار