ده‌ها میلیارد تومان ماشین‌آلات صنعتی تعیین تکلیف می‌شوند

تهران (پانا) - سازمان اموال تملیکی وضعیت ده‌ها میلیارد تومان ماشین‌آلات صنعتی بلاتکلیف مانده را با انتشار مزایده مشخص می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ده‌ها میلیارد تومان ماشین‌آلات صنعتی تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن اطلاعیه سازمان اموال تملیکی به این شرح است.

۱- مزایده ۲۶۸ سراسری اموال منقول ( ۳۰ استان )
مهلت ارائه پیشنهاد و بازدید از ۲ خرداد تا ۸ خرداد
بازگشایی : ۱۶ خرداد
۲- مزایده ۵۷۸ سراسری خاص ماشین آلات راهسازی ( ۳۰ استان )
مهلت ارائه پیشنهاد و بازدید از ۷ خرداد تا ۱۴ خرداد
۳- مزایده ۵۷۲ خاص استان تهران
بازگشایی : ۱۷ خرداد
مهلت ارائه پیشنهاد و بازدید از ۴ خرداد تا ۹ خرداد بازگشایی : ۱۰ خرداد

یکی از مشکلات پیش روی اقتصاد کشور در سنوات گذشته رسوب طولانی مدت برخی کالاهای مورد نیاز بخش صنعت معدن و تولید کشور از جمله ماشین آلات راهسازی خودروهای سنگین موتور سیکلت و خودروهای سواری متروکه و قاچاق در بنادر و گمرکات و انبارهای این سازمان که به دلیل برخی محدودیتهای تجاری در این اماکن انباشت و منجر به افزایش هزینه‌های نگهداری و انبارداری، فساد افت کیفیت ،کالا کاهش درآمدهای دولت و عدم استفاده بخشهای معدن صنعت و راهسازی از این کالاها
شده است.

مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکل فوق به موجب حکم قانونی مندرج در بند (۵) تغییرات متفرقه قانون بودجه ۱۴۰۲ اجازه فروش این کالاها بدون نیاز به مجوزهای ورود و با قابلیت شماره گذاری ملی از طریق مزایده توسط این سازمان را صادر کرده است.

از این رو برگزاری مزایده‌های الکترونیکی سراسری ماهانه و فوق العاده در دستور کار این سازمان قرار گرفته و از کلیه فعالان اقتصادی دعوت می‌شود که با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به آدرس www.tamliki.ir از برنامه زمان بندی برگزاری مزایده‌ها مطلع و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت سامانه ستاد نسبت به شرکت در مزایده و خرید کالاهای فوق اقدام کنند.

بی تردید اطلاع رسانی گسترده در خصوص این همت دولت سیزدهم می‌تواند منجر به بهره مندی حوزه تولید در بخشهای مختلف به خصوص صنایع معادن و راهسازی در کشور گردد. صاحبان کالاها نیز امکان شرکت در مزایده‌های مربوط را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار