مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

خودباوری و اعتماد به توانایی‌ها، دختران را تبدیل به الگو کرده است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد شما دختران برتر استان و کشور در توکل به خداوند، خودباوری، اطمینان به استعدادها و توانایی‌های خویش و تلاش روزافزون به جهت موفقیت، برای تمامی دختران کشور الگو و اسوه هستید.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری و اعتماد به توانایی‌ها، دختران را تبدیل به الگو کرده است

مراسم بهیندخت در گرامیداشت روز دختر و هفته کرامت به همت ریحانه ایزدی، امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش، با حضور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، جمعی از معاونین و روسای ادارات و دانش آموزان دختر نمونه مشهدی در رشته های برتر کشوری در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم دختران نمونه و مقام آفرین مشهدی در رشته‌های مختلف ورزشی، هنری، صنایع دستی و قرآنی از جمله حافظ کل قرآن کریم، کارآفرینان رشته‌های هنری و صنایع دستی، مدال آفرینان جشنواره‌ها و المپیادهای علمی، راه یافتگان به تیم ملی در رشته‌های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز، فرآوران گیاهان دارویی و همچنین اعضای برگزیده مجلس دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی حضور داشتند.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از حضور در جمع دختران نخبه‌ ابراز افتخار و غرور کرد و گفت: این دختران به عنوان افتخارآفرینانی از استان خراسان‌رضوی و مشهدمقدس هستند. ما به آینده‌ روشن این دختران امید و اطمینان داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم این ملکه‌های زمینی را در خیل زنانی که نامشان در قرآن ذکر شده قرار دهد، همانند حضرت مریم (س) و زنانی که در صدر اسلام بوده‌اند و تاریخ متاثر از آنان، همواره نامشان را پرافتخار یاد می‌کند.

وی عنوان کرد: جمعی از دختران نمونه مشهدی در رشته های برتر کشوری افتخار آفرینی کردند، شما دختران برتر استان و کشور در توکل به خداوند، خودباوری، اطمینان به استعدادها و توانایی‌های خویش و تلاش روزافزون به جهت موفقیت، برای تمامی دختران کشور الگو و اسوه هستید.

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی نیز ضمن تبریک دهه کرامت به دختران ایران زمین اظهار کرد: امروزه دشمن در هرجایی که می‌داند دارای اهمیت و ارزش برای کشور است ورود پیدا می‌کند؛ دشمن سعی بر تضعیف روحیه خودباوری مردم ایران، به خصوص جوانان و در بین آنان دختران، به عنوان نقش اول آینده کشور را دارد، پس شما دختران باید ارزش این روحیه را درک کرده با توکل به خداوند و در جایگاه الگویی برای هم سن و سالانتان به تلاش، تعامل، هم‌افزایی، کار جمعی و اندیشه ورزی روز افزون برای موفقیت بیش از پیش کشور و آینده آن بپردازید.

در پایان این مراسم از شایستگی 26 دختر نخبه مشهدی به مناسبت روز دختر، توسط مدیرکل آموزش و پرورش و مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی و دیگر مدیر مسئولان حاضر در مراسم تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار