وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

تبریز (پانا) - فرماندار اهر از وقوع سیل در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: به دنبال بارش باران شدید و تگرگ، خسارت قابل توجهی به باغات، اراضی کشاورزی، واحد‌های مسکونی، راه‌های ارتباطی و سایر زیرساخت‌های روستا‌های این شهرستان وارد شد.

وی افزود: با اطلاع از وقوع سیل در برخی از روستا‌های شهرستان اهر بلافاصله اکیپ‌های ارزیابی متشکل از دستگاه‌های اجرایی به روستا‌های درگیر سیل اعزام شدند که گزارشات اولیه حاکی از خسارت سیل به واحد‌های مسکونی و دامی، وسایل خانگی و خودرو‌ها در برخی روستا‌های این شهرستان است که در این راستا به اکیپ‌های ارزیابی تاکید شد تا در روستا‌های سیل‌زده شهرستان حضور داشته باشند.

وی گفت: بر اساس گزارش اولیه اکیپ‌های ارزیابی ۱۲ روستای شهرستان اهر از جمله روستا‌های کقالق، نقاره‌کوب، قورشاقلو، کردلر، چولقشلاقی، شیربیت، قلعه‌جیق، ساری‌سولی، شاهوردی قشلاق، شیشه و آغ‌بلاغ دچار سیل شدند.

غنی زاده افزود: نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند و در صورت اعلام نیاز به اسکان اضطراری در روستا‌های سیل‌زده دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران آماده اسکان روستاییان آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار