راهیابی 16 اثراز خراسان جنوبی به جشنوارهای الگو‌های برترتدریس

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : پس از اجرای مرحله استانی یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی،۱۶ اثر معلمان شرکت کننده در جشنواره جواز حضور در مرحله کشوری این جشنواره را بدست آوردند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 16 اثراز خراسان جنوبی به  جشنوارهای الگو‌های برترتدریس

سیدعلیرضاموسوی نژاد،بااشاره به شرکت ۲۵۰ معلم استان،دریازدهمین جشنواره تجارب برتر،اظهارکرد:این جشنوراره،باهدف دستیابی به تجربه‌های تربیتی همکاران، مستندسازی اندوخته‌های تربیتی والگوسازی تجربه‌های موفق درجهت ارتقای کیفیتِ خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به دانش‌آموزان، برگزار می شود.

وی در ادامه از راهیابی۸اثر معلمان پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه خراسان جنوبی به مرحله کشوری نهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اسلامی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاظر ۴۵۰ نفر از معلمان زن و مرد استان، درس تفکرو سبک زندگی اسلامی را در مدارس این دوره تحصیلی تدریس می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به راهیابی۳۰ نفر به مرحله استانی جشنواره نهم الگو‌های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: ارتقاء کیفیت تدریس این درس در پایه‌های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه، مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

به گفته موسوی نژاد مرحله کشوری یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی به میزبانی استان زنجان و مرحله کشوری نهمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اسلامی به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار