مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

امتحانات نهایی روی کنکور تاثیرگذار است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد امتحانات نهایی روی کنکور تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی روی کنکور تاثیرگذار است

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد امتحانات نهایی آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد تا با توجه به زمان‌دار بودن، امتحانات با حساسیت بیشتری اجرا شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به اهمیت نقش امتحانات نهایی و تاثیرگذاری آن بر کنکور سراسری، هر آزمون را یک کنکور دانست و گفت: تمام توان، امکانات و تلاش آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط را معطوف می کنیم تا آزمون نهایی را با بهترین شرایط ممکن برگزار کنیم.

سید مهدی قاضی افزود: امتحانات یک موضوع زمان دار است و باید با حساسیت کامل برگزار شود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسه برای عوامل اجرایی، ادامه داد: بروشور تخلفات و شیوه نامه امتحانات برای تمام عوامل، تشریح شود و حوزه های امتحان نهایی به طور کامل برای برگزاری این امر مهم و تاثیرگذار، تجهیز شوند.

کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش نیز از مشکلات سامانه ای امتحانات در شیوه جدید برگزاری امتحانات، خبر داد و گفت: با تمهیدات لازم و دغدغه مندی معاونت پشتیبانی، مشکلات تکثیر در سطح شهرستان برطرف شده است.

حجت اله ضمیری افزود: بازدیدهای امتحانات نهایی در سه تیم با پوشش صد در صدی حوزه ها با دقت و برنامه ریزی لازم، انجام شود و در بحث بازدیدها به گونه ای رفتار شود که در برگزاری مطلوب و شایسته امتحانات، تاثیر مثبت داشته باشد.

وی ادامه داد: جهت تسهیل امور و برگزاری مطلوب امتحانات، هماهنگی های لازم با ادارات مخابرات و برق انجام شده و پشتیبانی مورد نیاز صورت گرفته است.

مسئول سنجش خاطرنشان کرد: فایل امتحانات نهایی و سراسری رمز گذاری شده در سامانه تعریف شده از ۲۴ ساعت قبل بارگذاری می شود و مدیران حوزه های امتحانی، می بایست فایل را دریافت کنند تا در زمان آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار