تجمیع حوزه‌های زیر ۱۰۰ نفر در امتحانات نهایی کلات

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت تجمیع حوزه‌های زیر ۱۰۰ نفر در امتحانات نهایی شهرستان کلات یکی از تغییراتی بود که امسال صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تجمیع حوزه‌های زیر ۱۰۰ نفر در امتحانات نهایی کلات

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه‌ کرامت، ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به تشریح دستور کار پرداخت و گفت: با توجه به اینکه امتحانات نهایی امسال با سنوات گذشته متفاوت است، باید همه اعضای ستاد امتحانات تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این امر مهم به کار گیرند تا خدای ناکرده هیچ خللی در فرآیند برگزاری امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۲ به وجود نیاید و دانش آموزان با آرامش خاطر بر سر آزمون حضور یابند.

رمضان پروانه به ایجاد برخی تغییرات در امتحانات نهایی ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: یکی از این تغییرات تجمیع حوزه های زیر ۱۰۰ نفر بود که در شهر کلات دو حوزه، در شهر لایین یک حوزه و شهرهای زاوین و چنار نیز به صورت مشترک یک حوزه ایجاد شد که آدرس آنها به شرح ذیل است. شهر کلات-حوزه خواهران "سالن ورزشی شهید نبوی"-حوزه برادران"سالن ورزشی شهید قره خانی"، شهر لایین"دبیرستان شبانه روزی شهید عید محمد میرزائیان" و شهر زاوین"سالن ورزشی دبیرستان شبانه روزی امام رضا(ع) زاوین" بود.

این مقام مسئول به دستور کار سنجش بدو ورود به دبستان پرداخت و بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۹۰ نفر در شهرستان مورد سنجش قرار گرفته اند، اما هنوز برخی از خانواده ها نسبت به نوبت‌گیری اقدام نکرده‌اند. همکاران اداری ذیربط در این فرآیند، هماهنگی های لازم را با مدیران مدارس و راهبران داشته باشند تا نسبت به شناسایی و جذب این افراد اقدام شود و تا فرصت باقیمانده امر سنجش برای آنها صورت بپذیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت و رئیس کمیته توسعه آموزش و پرورش شهرستات کلات در ادامه از اقدام خوب مدیران مدارس در ثبت نام کتب درسی تقدیر و اظهار کرد: بسی جای خرسندی دارد که با پیگیری‌های مسئول کتابرسانی شهرستان، همکاران اداری و مدیران مدارس شهرستان تاکنون ثبت نام کتب درسی به خوبی انجام شده که در سطح استان نیز در جایگاه مطلوبی قرار داریم و امیدواریم تا زمان باقیمانده آموزشگاهایی که تاکنون اقدام‌ نکرده و یا ناقص امور خود را انجام داده اند نیز این مهم را پیگیری‌ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار