پیش دبستانی های شیروانی، آرزوهای خود را با فرستادن بادکنک به آسمان، به پرواز درآوردند

شیروان(پانا) –به مناسبت هفته ملی جمعیت، جمعی از پیش دبستانی های شیروانی همراه با مادربزرگ ها، در محل بوستان بانوان این شهرستان حاضر شده و با کشیدن نقاشی و فرستادن بادکنک به آسمان، آرزوهای خود را برای داشتن خواهر و برادر به پرواز درآوردند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش دبستانی های شیروانی، آرزوهای خود را با فرستادن بادکنک به آسمان، به پرواز درآوردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان با اشاره به آسیب های کاهش فرزندآوری و افزایش تک فرزندی در بین خانواده ها اظهار داشت: با کمک مادر بزرگ ها و نوه ها و با برگزاری مسابقه نقاشی و به پرواز درآوردن آرزوهای آنان به وسیله بادکنک ها، در قالب یک کار و ارتباط مثبت، می توان به جامعه پیام داد که کاهش فرزندآوری و افزایش تک فرزندی، از لحاظ عاطفی، حرکتی و روان به خانواده های تک فرزند ضربه می زند و با ادامه این روند در آینده، مشکل جمعیت و به ویژه کاهش نسل جوان را خواهیم داشت و لذا برای داشتن جامعه ای پویا، برگزاری این چنین حرکت های نمادین نیاز است تا افراد جامعه به این مسائل با دقت بیشتری توجه و نگاه داشته باشند.

محمدرضا حیدری در ادامه در رابطه با هدف از برگزاری این آیین گفت: این برنامه به صورت نمادین و با در کنار هم قرار دادن دو نسل متفاوت مادر بزرگ ها و نوه ها و با هدف گسترش فرهنگ ایرانی، اسلامی، صله رحم و ایجاد ارتباط مثبت برگزار شد تا دانش آموزان ما ضمن فراگیری احترام گذاشتن به بزرگترها، علاقه خود را نیز به آنان حفظ کنند.

وی در پایان از تلاش های سرکار خانم مرضیه رضایی فاضل و همکاران محترم واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان تقدیر و تشکر کرد.

کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان نیز گفت: بسیاری از بچه ها دوست دارند و هم آرزو می کنند که از تک فرزندی خارج شده و صاحب خواهر و برادر شوند.

مرضیه رضایی فاضل افزود: امیدواریم که ان شاء الله همه ما از این برنامه نمادین درس گرفته و یک خانواده شاد و خوشحال و به دور از هر کونه مشکلات داشته باشیم.

در پایان به همه شرکت کنندگان در این مسابقه هدایایی تقدیم شد.

خبرنگار: خسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار