مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

به داشتن فرزندانی فکور، دانشمند و هنرمند در آموزش و پرورش منطقه 4 مفتخریم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 طی پیامی افتخارآفرینی دانش آموزان این منطقه را در چهل و یکمین مسابقات فرهنگی و هنری ،به مدیران، مربیان و دانش آموزان مدارس تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به داشتن فرزندانی فکور، دانشمند و هنرمند در آموزش و پرورش منطقه 4 مفتخریم

در پی افتخار آفرینی دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه4 در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش این منطقه طی پیامی این افتخار آفرینی را به مدیران،مربیان و دانش آموزان مدارس تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فرهنگ و هنر بستری است که زمینه تعالی روح و اندیشه را در انسان فراهم می آورد. توفیق ورود به عرصه فرهنگ و هنر یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم، که بی شک آدمی در سایه اراده و پشتکار به دست خواهد آورد.

خبر افتخار آفرینی شما دانش آموزان در چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا و کانون های فرهنگی و کسب رتبه های برتر استانی موجبات مسرت و خوشحالی را فراهم ساخت.

ما به داشتن فرزندانی فکور، دانشمند و هنرمند که در دامن تعلیم و تربیت آموزش و پرورش منطقه چهار پرورش یافته اند مفتخریم.

فرصت را غنیمت شمرده و به دانش آموزان عزیزمنطقه چهارو خانواده محترمشان تبریک عرض می نمایم و از همت بلند همه مدیران،معلمان و مربیان مدارس که این موفقیت ها حاصل تلاش جمعی آنها است، سپاسگزاری خویش را ابراز می نمایم. برای دانش آموزان عزیز این مرز و بوم از خداوند متعال موفقیت و سربلندی مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار