حضور مردمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد احباب الحسین تهران

انقلاب اسلامی متعلق به مساجد است

تهران(پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای شعار محوری «نهضت بازگشت به مساجد» ضمن حضور در مسجد احباب الحسین(ع) واقع در جنوب شرق تهران از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزاده این منطقه تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد احباب الحسین تهران

محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مسجد احباب الحسین(ع) تهران حضور پیدا کرده و پس از گفتگوی صمیمانه و بی واسطه با نمازگزاران، با بیان اینکه مساجد ریشه پیروزی انقلاب اسلامی هستند؛ عنوان کرد: از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی در ایام فاطمیه سال ۱۳۴۱ که با مولفه های پیوند امام و امت معنا پیدا کرد تا امروز که بیش از شصت سال از آن ایام می گذرد، تمامی دستاوردهای این نهضت مردمی در بستر مساجد به دست آمده است.

اسماعیلی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سخنانی با نمازگزاران با اشاره به اینکه مساجد مهمترین خاستگاه دولت مردمی است، گفت: مساجد مهمترین سرمایه نهضت اسلامی به شمار می‌روند و بر همین اساس شعار بازگشت به مساجد از شعارهای محوری دولت آیت الله رییسی است که همواره در مباحث فرهنگی نیز نگاه ویژه ای به ظرفیت‌های عظیم مساجد خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه رهنمودهای حکمیانه مقام معظم رهبری و با ایثار جان و مال مردم انقلابی و تقدیم هزاران شهید در حال طی کردن مسیر تبدیل شدن از قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی است و فتنه انگیزی بدخواهان ملت ایران نشانه موفقیت جامعه ایرانی در تمامی زمینه‌ها است و دشمنان قسم خورده ملت می‌خواهند مانع پرتوافشانی خورشید درخشان انقلاب اسلامی در دنیا شوند.

اسماعیلی در گفت‌و‌گو با پانا: انقلاب اسلامی متعلق به مساجد است

اسماعیلی در حاشیه حضور مردمی خود در مسجد احباب الحسین تهران، در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه دولت انقلابی تمام تلاش را برای حل مشکلات کشور به کار برده است، گفت: دولت آیت الله رییسی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مشکلات بزرگ انباشته شده کشور از سالیان گذشته را به حداقل برساند و در این مسیر در مقابل مردم انقلابی و نجیب ایران پاسخگو است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: «انقلاب اسلامی متعلق به مساجد است و بزرگترین خاستگاه دولت مردمی نیز مساجد هستند.»

اسماعیلی در ادامه افزود: «وظیفه ما است تا با حضور در مساجد با مردم باشیم و پای درد و دل آنان بنشینیم و جایگاه مردمی دولت را با حضور در مساجد حفظ کنیم.»

قابل ذکر است که در این حضور مردمی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای این مسجد تجلیل و قدردانی کرد.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار