کارشناس مسئول قرآن، عترت و اقامه نماز خراسان رضوی:

امسال مسابقات قرآن مقطع ابتدایی به صورت تیمی برگزار می‌شود

مشهد(پانا) - کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت امسال برای دومین بار است که مسابقات قرآن به صورت تیمی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امسال مسابقات قرآن مقطع ابتدایی به صورت تیمی برگزار می‌شود

مصطفی صمیمی در حاشیه مسابقات قرآن، عترت و نماز ابتدایی گفت: دومین دوره مسابقات دانش آموزان به صورت گروهی و در رشته های حفظ و قرائت برگزار شد. نفرات برگزیده ادارات نواحی مشهد و شهر های اطراف به رقابت پرداختند. در رشته قرائت الگوها به صورت تقلیدی و در رشته حفظ، منبع مسابقات جزء ۳۰ بود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات رقابت سالم و خوب دانش آموزان است که انشاءالله انس و الفت بیشتری با قرآن ایجاد شود و دانش آموزان در مراحل استانی رقبای خود را در سطح بالا تری ببینند.

صمیمی افزود: وقتی برگزیدگان ادارات و نواحی مشهد باهم به رقابت می پردازند، سطح مسابقات بالاتر می رود و شرکت کنندگان رقیب های سخت تری را پیش روی خود می بینند و این مسئله باعث خواهد شد که دانش آموزان فعالیت های قرآنی خود را افزایش بدهند.

وی تصریح کرد: این مسابقات ادامه خواهد داشت و پس از پایان مسابقات دوره ابتدایی، مسابقات مقطع متوسطه اول آغاز می شود و بعد از آن هم مقاطع دیگر با هم به رقابت می پردازند و ما امیدواریم که بتوانیم این مسابقات را تا مرحله های بالاتر هم پیش ببریم.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار