مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تشکیل شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی در معاونت پرورشی آموزش‌وپرورش

تشکیل دبیرخانه مرکزی مناسبت‌های ولایی و تشکیل کارگروه مهدویت نیز ‌در شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی بررسی خواهد شد‌

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، هدف از تشکیل شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی در معاونت پرورشی و فرهنگی را ‌ایجاد وحدت رویه و هماهنگی برای انجام فعالیت‌ها بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی در معاونت پرورشی آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ میکائیل باقری در شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مناسبت‌های ولایی مانند ایام‌الله و شهادت یا اعیاد حتی دهه کرامت است که متناسب با این روزها اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌هایی خواهد داشت.

وی افزود: در این جلسه از هر بخش، نمایندگانی دعوت شده تا درباره هدف و سیاست این جلسات برنامه‌ریزی کنیم و درباره پیش‌نویس تفاهمنامه‌ای با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) همفکری داشته باشیم.

باقری ادامه داد: تشکیل شورای سیاستگذاری درباره مناسبت‌های ولایی برای ایجاد وحدت رویه و هماهنگی برای انجام فعالیت‌ها خواهد بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تشکیل دبیرخانه مرکزی مناسبت‌های ولایی و تشکیل کارگروه مهدویت نیز از جمله مواردی است که در شورای سیاستگذاری مناسبت‌های ولایی بررسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: اعیاد دینی - مذهبی مانند دهه کرامت، دهه امامت و ولایت همچنین اعیاد شعبانیه؛ شهادت ائمه معصومین (ع)؛ ویژه‌برنامه‌های محرم و صفر، ایام فاطمیه و سوگواره احلی من العسل از جمله مناسبت‌های ولایی است.

در این شورا هریک از افراد حاضر به بیان برنامه‌های خود پیرامون مناسبت‌های ولایی در معاونت مربوطه پرداختند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار