ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان توسط صندوق نوآوری در انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه

تهران (پانا) - صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت به منظور کمک به تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار سرمایه تفاهم‌نامه تسهیل انتشار اوراق صکوک نوآوری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان توسط صندوق نوآوری در انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این تفاهم نامه عصر دیروز 24 اردیبهشت 1402 در مراسمی بین محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت به امضا رسید.

بر همین اساس صندوق نوآوری و بانک تجارت توافق کردند به منظور کمک به تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار سرمایه، نسبت به همکاری مشترک در خصوص پذیرش رکن ضامن انتشار اوراق توسط بانک اقدام کنند.

صندوق پس از شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی انتشار صکوک، نسبت به معرفی آن‌ها به بانک اقدام می‌کند. بانک نیز در چارچوب ضوابط و مقررات جاری خود بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت تایید، موافقت خود با پذیرش رکن ضامن آن شرکت را از طریق تایید فرم تقاضای موافقت اصولی انتشار اوراق صکوک اعلام کرده و مراتب اقدام خود را به اطلاع صندوق می‌رساند.

همچنین بر اساس تفاهم‌نامه کلیه‌ شرکت‌های معرفی شده از سمت صندوق نوآوری، مشمول 30 درصد تخفیف در کارمزد پذیرش رکن ضامن توسط بانک می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار