گشایش نمایشگاه عکس و تصویرگری معلمان هنرمند و شاگردان آنها

تهران (پانا) - نمایشگاه آثار دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد با نمایش 257 عکس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
گشایش نمایشگاه عکس و تصویرگری معلمان هنرمند و شاگردان آنها

نمایشگاه آثار دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد با حضور مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیرکل اداره نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی و علاقمندان به حوزه عکس و تصویرگری افتتاح شد.

این نمایشگاه حاصل تلاش معلمان هنرمند و دانش‌آموزانی است که به دست معلمان هنرمند تربیت شده‌اند. همچنین آثار هنرمندان برجسته و حرفه‌ای که یک روزی پای درس معلمان هنرمند نشسته‌اند نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

سیدعلی موسوی، دبیر جشنواره گزارش مختصری از روند برگزاری جشنواره ارائه داد. وی با اشاره به انتشار فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد در مهرماه سال ۱۴۰۱ گفت: در فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد از دو گروه دانش‌آموزی و هنرمندان بزرگسال برای شرکت در این جشنواره دعوت به‌عمل آمد. ابتدا مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان آذر ماه اعلام شد اما به دلیل استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار تا پایان اسفند ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی در خصوص نمایشگاه آثار برگزیده عکس‌ها و تصویرسازی‌ با توجه به محورهای اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره گفت: این محورها شامل مدرسه خانه دوم، نهاد خانواده، کتاب درسی و بخش جنبی با عنوان شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین) و نیز موضوع مهدویت است. همچنین، آثار گروه سنی دانش‌آموزی در دو موضوع آزاد و کتاب درسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه آثار دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد تا روز ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای علاقه‌مندان هنر تصویرگری و عکاسی دایر است و ۲۵۷ عکس و تصویرگری در موضوعات یاد شده در سالن‌های خانه هنرمندان واقع در تهران، خیابان ایرانشهر در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار