معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد؛

تشریح اقدامات شهرداری تهران در حوزه حجاب

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت در حوزه حجاب برنامه‌های فرهنگی زیادی از سوی شهرداری اجرایی شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات شهرداری تهران در حوزه حجاب

محمد امین توکلی‌زاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه حجاب گفت:‌ «بیش از 90 درصد مردم حجاب را به‌صورت عرفی و قانونی رعایت می‌کنند. این آمار سنگینی است و باید به آن توجه داشته باشیم. درباره 10 درصد از افرادی که بعضا بدحجاب هستند یا کشف حجاب کردند، صحبت می‌کنیم. باز هم درصد کشف حجاب در این 10 درصد کم است و صحبت از عده اقلیتی است.»

معاون شهردار تهران افزود: «بعد از این همه کار رسانه‌ای و جنگ روانی و ... پروژه حجاب شکست خورد و نتوانستند به اهداف خود برسند و یک اقلیت هستند که اگر درست به آنها اطلاع‌رسانی شود و درست با آنها گفت‌وگو شود، از این فضا بیرون می‌آیند.»

وی تاکید کرد: «در کشور تلاش می‌شود تا صف این افراد را از هم جدا کنیم. عده‌ای با برنامه‌ریزی و پشتوانه سیستم‌های جاسوسی و ... وارد شده‌اند که البته خیلی کم و نادر هستند و برخورد با آنها کار ما نیست و در مسئولیت دستگاه‌های امنیتی است. آنچه وظیفه ماست، فرهنگ‌سازی است که برنامه‌های مختلف فرهنگی در این حوزه در شهرداری اجرا کردیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار