پیشکسوت فوتبال ایران:

تبانی از قدیم بوده و اکنون بیشتر شده است

مجرم، ردی به جا نمی‌گذارد

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه در دوران گذشته هم مواردی در خصوص تبانی بوده است، گفت با توسعه فوتبال این موضوع هم رشد کرد و سندی برای این تبانی‌ها وجود ندارد چراکه مجرم، ردی از خود جا نمی‌گذارد که جرمش مشخص شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تبانی از قدیم بوده و اکنون بیشتر شده است

به گزارش ایرنا؛ علی‌اصغر مدیرروستا در واکنش به این سئوال که اتفاقات اخیر در فوتبال ایران رابطه‌ای با تبانی دارد یا خیر، تاکید کرد: فوتبال، ورزشی است که جاذبه‌های خاص خود را دارد و برای همین علاقه‌مندان آن زیاد است. هوادارانی که با آن زندگی‌ می‌کنند. در گذشته و ایام قدیم به صورت موردی و خاص این مسائل (تبانی) مطرح می‌شد و تاکید می‌کنم که خیلی کم بود اما در ۱۵ سال اخیر این موارد را بارها شینده‌ایم و به نظر می‌رسد موضوع قابل بررسی و کارشناسی است.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل معمولا اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و این جریان در اواخر لیگ قوت می‌گیرد. اگر مرجعی که می‌خواهد این جریان را رصد کند می‌تواند از کارشناسان خبره، سالم و کاربلد که در فوتبال ما کم هم نیستند، بهره برده و اتفاقات فوتبالی را مرور کنند و شک نکنید که این مسائل خیلی راحت قابل بررسی و نتیجه‌گیری است.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران با تاکید بر اینکه مجرم هیچگاه مدرکی مبنی بر جرم خود باقی نمی‌گذارد، تاکید کرد: برخی از سند و مدرک صحبت می‌کنند در حالی که فردی که جرم می‌کند و یا مجرم است هیچگاه از خود ردی باقی نگذاشته و به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که قابل پیگیری نباشد و اگر بخواهیم همچنان روی سند تاکید کنیم این جریان خاتمه نیافته و ادامه‌دار خواهد بود.

مدیرروستا گفت: از سوت زدن داور، نحوه میزبانی، بازی تیم‌ها و عملکرد بازیکنان می‌توان به بسیاری از موارد پی‌برد. بهترین راه استفاده از کارشناسان خبره است و اگر متولیان امر بخواهند به راحتی می‌توان این موضوع را مدیریت کرد.

وی در مورد لیگ برتر فوتبال ایران و شانس قهرمانی پرسپولیس یادآور شد: لیگ در هفته‌های پایانی بسیار جذاب شد و یادمان رفت که از نظر فنی دستاورد خاصی نداشتیم. در لیگ امسال تنها چند تیم با برنامه بازی کردند و از ابتدای مسابقات خودشان را نشان دادند. همین تیم‌ها و حساسیتی که ایجاد شد کافی بود تا تنور لیگ داغ شود و امروز هم شاهد هستیم 2 تیم تا روز پایانی برای قهرمانی جدال سخت و نفس‌گیری با هم دارند. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم همه چیز دست خودشان است اما اگر لغزشی داشته باشند و سپاهان بتواند از آن بهره ببرد، اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. پرسپولیس باید بداند جای هیچگونه اشتباه و خطا را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار