صدرنشینی دانش‌آموزان شهرستان قدس، در مسابقات شطرنج دانش‌آموزان پسر شهرستان‌های استان تهران

شهر قدس (پانا)-کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس، از کسب مقام اول پسران دانش‌آموز، در مسابقات شطرنج دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
صدرنشینی دانش‌آموزان شهرستان قدس، در مسابقات شطرنج دانش‌آموزان پسر شهرستان‌های استان تهران

حمید سارانی، کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس از کسب مقام اول پسران دانش‌آموز شهرستان قدس، در مسابقات شطرنج دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

سارانی، با اعلام این خبر به خبرنگار پانا گفت: مسابقات دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی در رشته شطرنج با حضور تیم‌های شرکت کننده از مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران، به میزبانی فدراسیون شطرنج برگزار شد.

کارشناس مسئول، تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات با حضور ۹ تیم از شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، کهریزک، ری دو, بهارستان یک, ری یک، شهر قدس، ملارد و ۴۱ نفر بازیکن به صورت انفرادی و تیمی به روش سوئیسی در ۷ دور و ۲۸۷ بازی انجام و با هم به رقابت پرداختند.

سارانی در ادامه گفت: در پایان این مسابقات، امیرحسین علیزاده دانش‌آموز شهر قدسی نفر اول مسابقات انفرادی و تیم پسران ابتدایی شهرستان قدس با کسب ۲۲ امتیاز قهرمان تیمی مسابقات شد و در نهایت با حضور کارشناسان معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسئول انجمن شطرنج استان به تیم های برتر مدال اهدا شد.

وی در پایان کسب این موفقیت را به دانش‌آموزان تیم منتخب شهر قدسی، تبریک گفت، و از زحمات محمد صباحی، مسئول انجمن شطرنج شهرستان و سرمربی تیم برای اعزام و آماده‌سازی تیم شهرستان قدس به این مسابقات تقدیر و تشکر کرد .

خبرنگار دانش آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار