مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سازمان دانش‌آموزی از مهم‌ترین حوزه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به وظایف سازمان دانش‌آموزی در راستای تربیت دانش‌آموزان انقلابی در تراز ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین، این سازمان را از مهم‌ترین حوزه‌های دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی از مهم‌ترین حوزه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: هر حوزه ای که در آموزش و پرورش وجود دارد نسبت به خود وظایفی نیز دارد که باید در راستای آن وظایف به سمت جلو گام بردارد.

وی ادامه داد: در هفته معلم امسال تمامی برنامه ها هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی بسیار فوق العاده برگزار شد که یکی از این برنامه ها که بیشتر مورد توجه قرار گرفت تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی یکی از مهم ترین حوزه های آموزش و پرورش است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در خصوص این نهاد حتما باید گام های موثری برداشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با انجام درست طرح ها و برنامه های برنامه ریزی شده شاهد رویداد های عالی باشیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزشی افزود: سازمان دانش آموزی یکی از مهم ترین نهاد هایی است که در اجتماعی شدن دانش آموزان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و لذا در این خصوص باید تمام تلاش خود را بکنیم تا وظیفه ای که برعهده داریم را به درستی انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار